....

Känslan då jag fick reda på det var hemsk.. Och endå hade jag på något litet viss förberett mig för det..
Eller förberett mig är fel ord.. Jag kan väl säga att jag på ngt viss kände det.. Liksom, pratar inte längre..
Det är nästan som att vi inte existerar för varandra.. Ja.. Men jag hade aldrig trott detta.. Aldrig i min
vildaste fantasi.. Kanske är det det som gör det så smärtsamt..
Jag orkar inte.. Hur ska jag klara det här nu..? Visst, jag har vissa som finns där.. Men, vad är nu detta?
Det jag så länge fruktat håller på att hända.. Eller har redan hänt.. Så hur ska jag kunna återfå styrka
nog till att klara detta..? Nej, omrikta smärtan till ilska..

HATAR DIG FYFAN VAD E DU FÖR EN JÄVLA IDIOT!!! Aldrig mer..


What about everything we´ve been through?.. Well it was just Fake..

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är stark Sandra, du klarar det. Gör du inte riktigt det så står jag bakom och pushar fram dej så att du klarar det :)

2007-12-02 @ 17:07:27
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Sandra :)

vad söt du e Erika!!! :D

2007-12-02 @ 22:35:28
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0