En sån dag..

Jao, då ska jag snacka lite här igen dåra.. Eller ja, egentligen skriva.. men ändå XP
Så torsdag idag.. Har hänt lite saker.. Eller ja, inte så mycket men som sagt.. lite :)

Började dagen med bild, eller nej, estetisk verksamhet ^__^ Jao, rätt ska va rätt :P
Så där började vi med lera, var meningen att man skulle börja med en skulptur i
temat rörelse. :) Hehe :O Gick typ sjukt dåligt i början, kom inte på något bra och sen
började jag kladda och det blev inte alls bra >.<
Men sen, typ när det inte alls var lång tid kvar på lektionen så började det gå bättre. :)

Sen så var det iaf lunch, pannkakor :D yey ;)  Fast alla typ gick ifrån mig.. Bara Rose
som vänta liksom.. Så, det blev jag och hon som gick till lunchen tillsammans. Sen
så satte vi oss i samma bord som Kamilla och Jessica ^__^

Efter lunch så var det dags för svenska. Smsade lite med Therese och tävlade lite
emot Rose och Jenny att äta godissnören :D Började verkligen bra, tappade mitt på
golvet.. XP
Ja och sen så ringde Therese till mig, roligt var det ja :D Berättade lite om Anders
och pratade lite om skolan men sen typ dog hennes mobil :| Inte snällt där mobilen.. XP

Ja och efter det så var det dags för älskade PoF.. :| (HATA!!) Jag och Rose sprang ner
till undervåningen för att få dem bästa platserna.. LÄNGST BAK!! ^__^
Haha ;) Jo, vi fick dem bästa platserna men sen när han kom in så var Rose tvungen
att flytta sig längst fram. Även Malin fick flytta fram då dem två + jag tydligen är dem
skrattigaste eleverna XP
HAHA :D Jag fick iaf sitta kvar ^__^  XP
Hehe, men iaf, provet gick inte sådär superbra precis. Fick iaf lite hjälp från det jag skrivit
på armarna. Fast bara en sak liksom, resten jag skrivit var helt jävla onödigt, för det kom
inte med på provet.. Lyckat liksom XP
Men det roliga var iaf att alla (eller iaf nästan alla) hade suttit på rasterna och kladdat en
massa på armarna. XP Vi fuskar inte.. *vissel* haha XP
Jao, och sen så hade han (fiskbullen) sina korkade jävla regler, så ingen typ fattade om
man typ skulle räcka upp handen innan man skulle gå sen eller hur han nu menade.
Men iaf, så när Anna (först ut) reste sig upp och lämnade in provet för att sen gå ut, så
bildades det typ kö.. Alla hade liksom typ suttit och väntat på att någon skulle gå först..
Eller ja, inte alla.. Men ganska många iaf XP
Bra intiativ där Anna! ;) :D


Sen så var det slut för dagen liksom :D
Hem till Rose blev det och såg på någon konstig film. Sjukt roliga och konstiga människor
det var där liksom XP
Ja och så satt vi med Maria (hennes råtta) och var inne lite på datorn.
Vi åt och sen bar det iväg till veterinären.. :| Stackars lilla Maria skulle avlivas för att hon fått
en tumör. Jao, så jag var stöd till Rose. Gick ganska bra.. Vi höll oss från att gråta ända tills
lilla Maria fått den där sista sprutan.. Då kom tårarna.. :O
Men det gick ganska bra, var jobbigt men ändå..

Jao, det var min torsdag det.. Eller ja, när jag kom hem sen så var klockan typ tio över nio.
Duschade, satte mig vid datorn och rollade ^__^
Men, men.. Mår iaf bättre idag.. Typ iaf..

(Visst ja XP Glömde säga att på väg till veterinären så smsade min kusin mig, och sen typ
hennes kompis Emil.. Fast han typ låtsades vara min kusin dom då sa att hon snott hans
mobil XP Ja, okej, jag gick på det först men blev misstänksam och fattade att det inte var
min kusin innan jag skämde ut mig för mycket.. XP  Han typ ringde mig flera gånger, men
jag satt ju i bilen med Rose, hennes pappa och brorsa och ville inte direkt svara då så..
Men, men, det var iaf roligt.. Riktigt underhållande faktiskt. XP )

Kommentarer
Postat av: Erika

hahaa, bra beskrivnng av provet där :) !
stackars råttan ;/

2007-11-09 @ 07:23:01
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Sandra

ÄLSKA anders

2007-11-09 @ 23:01:38
Postat av: Sandra :)

Nej, nej..
helt fel där sandra..
HATA ANDERS!! ^__^
XP

2007-11-09 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0