AAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!

FAN JÄVLA SKIT OCH BAJS!!! JAG ORKAR INTE MER!! snälla får jag typ dö..
eller iaf somna in och sova sjukt länge.. sova bort mitt liv.. visst ja, glömde nämna att
jag inte har något liv..

Jag blir galen.. det byggs bara på mer och mer saker.. till slut blir det bara för
mycket.. och inte har jag någon att prata med heller.. visst.. det finns personer som
håller mig uppe, som får mig att klara av det här.. men även om dem betyder sjukt
mycket för mig så är det ingen som jag kan prata med..
och det är nog bara p.g.a. mig.. Jag är inte bra på att prata om känslor.. hatar att gråta..

Och inte blir det bättre av att få reda på att dem bestämda platserna har blivit mest p.g.a.
mig.. Ja, jo men det är ju jätte roligt.. så då tycker väl hela skolan att jag bara är en jobbig
och högljudd skit.. såå.. går runt i skolan, låtsas att det är bra.. kommer hem, låtsas att
det är bra.. Men vart är det bra? När tar skiten slut?


(kommer förhoppningsvis ett inlägg senare om dagen.. om jag orkar..)

Kommentarer
Postat av: moon

Säg inte så din bajskorv!!!!!
Jag älskar ju dig =(

2007-11-20 @ 20:00:14
Postat av: Sandra :)

Tack

2007-11-20 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0