0.o

Helo :D
Jao, ska väl ta och skriva lite kort om min torsdag. Började dagen med engelska, liksom sjukt
tråkigt.. Som vanligt alltså. Satt med Elinor och lyssnade på musik och "läste" då Ebbe gick föbi.
Hehe, Elinor skulle säga till mig när han kom för jag typ låg och sov. Hon sa till mig, jätte bra och
han märkte typ ingenting. Fast sen så hann hon inte säga till så han stod typ bredvid oss och
bara: "hmm.." eller ja, något sånt XP Roligt iaf :P

Efter det så var det Estetisk verksamhet som gällde. Vår lärare var inte där, var typ på något möte
eller något så alla jobbade på självständigt.. Hehe, eller ja.. inte jag. Hade liksom blivit klar med
min lerskulptur igår och inte orkat börjat med något nytt så jag gjorde absolut ingenting.. Typ gick
runt och lyssnade på min mp3, och så ritade jag lite på tavlan också..

Sen så var det dags för lunch. Liksom äcklig jävla köttfärslimpa var det, men fick en grön kupong
av Alex så då tog jag det vegetariska istället. Typ Qornfilé (hur nu det stavas:P) och ris. Ganska
gott faktiskt..

Sen så hade vi svenska. Såg på en film, Noahs Ark. Den var intressant, men efter typ en kvart så
typ dog jag.. :O Alltså jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Så satt och halvsov under
resten av filmen. Plus smsade med Therese dåra.. :P Var nog det som höll mig vaken liksom :P

Ja, och sen efter det så var det dags för mitt absoluta favoritämne.. Alla vet väl vilket jag menar..?
Projekt och Företagande!! Hehe :O HATA!!! HATA!!! >.< (kan inte låta bli att göra sådär.. 0.o )
Hehe, det började ju verkligen bra, hade ganska ont i magen men det gjorde liksom inte sådär
jätte mycket. Men så fick vi dra lappar när vi skulle gå in.. Bestämda platser liksom.. :O
Fast det gjorde inte så mycket.. Jag hamnade bredvid Sofia och Erika :) Fick smaka lite kladdkaka
från Sofia och pratade liksom lite med dem. Kunde ju inte heller låta bli att göra lite konstiga ljud
då fiskbullen inte såg.. Alltså jag hatar honom verkligen!! :O
Men, men.. jag visade väl inte direkt någon respekt mot honom precis, men liksom, han förtjänar
det inte.. ^__^ Tycker jag i alla fall :P
Så typ sa jag något, kommer inte ens ihåg vad.. men jag sa det typ till Sofia eller något och han
typ märkte det så han sa åt mig att gå ut liksom.. Jag bara va? :O jag? 0.o
HAHAHAHA; första gången jag blivit "utkastad" från en lektion XP Riktigt roligt.. Slapp man höra
mer på honom liksom ^__^ :D
För jag bestämde mig för att åka hem då.. smsade med Therese och sen så när jag sprang (!)
för att hinna med tvärbanan så typ råkade jag ringa Kamilla, hade smsat henne också liksom så
att hon och Alex visste att jag åkte hem :)
Sen så ringde Malin mig då jag stod på tvärbanan.. Jag var så smart, höll på att radera gamla sms
och så ringde det och jag tryckte liksom på svara.. Fast jag fattade det inte riktigt.. Men sen så
fattade jag det så om du undrar varför det tog lång tid för mig att svara så berodde det på min sjukt
tröga hjärna XP
Men naw, vad gullig hon var, hade gått ut från klassrummet för att göra mig sällskap :) <3
(Jag lovar att om jag blir utkastad någon mer gång så ska jag stanna så du kan göra mig sällskap då) XP

Kom liksom hem innan 3. Sjukt skönt.. Var fortfarande ljust ute så det var skönt. Typ sa till mamma
att jag blivit "utkastad" men hon verkade inte direkt bry sig sådär jätte mycket.. 0.o hehe :P aja, inte
mig emot. Men, men.. bättre med magen nu i alla fall.. :)
Och så blev det ändå längre än jag tänkt att det skulle bli.. Men, men :P

Åhh, och imorrn e det FREDAG!! :D :D Ska försöka vara tyst hela dagen, då får jag 20 spänn av Sandra.
Hehe :P Får se hur det går liksom.. 0.o XP
Kramar till alla <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag visste att du aldrig skule kunna vara tyst :P

2007-11-16 @ 22:07:31
Postat av: Sandra :)

*hmmpf* det var Annelis fel.. XP
Men jag tyckte iaf att jag var duktig :P

2007-11-17 @ 10:24:29
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0