Överraskningsfest!! :D (lördag) xD

SJUKT!!! Fyfan vad kul det var :D Överraskningsfest för Malin! :D  Tror hon misstänkte ngt ja, men endå.
Tycker vi har varit duktiga som inte avslöjat ngt under veckan.. :D Speciellt Sandra var duktig.. :)
Middag, tacos :D mums ^__^  hehe :P
Iaf, många underbara människor: Jessica, Kamilla, Erika, Elli, Malin, Sandra och Jag från klassen, och
sen även Anna, Sara, Izza, Lisa och Sanna.. Jao, tror det var alla.. :O XP
Var lite komiskt då ena halvan av bordet, som bestod av klassmedlemmar, var tyst.. och andra halvan av
bordet, som bestod av Malins andra kompisar, snackade.. Jao, jag tyckte iaf det var komiskt :D
Efter middagen så var det fest som gällde! Shota turkisk peppar, inte gott så blev inte så mkt för mig..
Musik på högsta volym och cider i mängder! eller jao, nästan iaf XP
Kan ju säga att det var kul, Sandra var helt galen.. :O XP Sen så var det cider överallt, tror jag låg bakom
det mesta av det..? hehe XP Hände en massa, jag missade väl typ det mesta då jag drog mig undan
ganska tidigt.. Men hörde en massa iaf, Matkrig tydligen.. FAN att jag missade det :O Och sen typ massa
med grejer..
Och Malin när hon sjöng: "Stand up! Stand up! Stand up! Stand up for the champion!" typ hundra gånger
i rad var så sjukt kul XP Jao, helt galet iaf :D Riktigt roligt :)

Förhoppningsvis kommer bilder.. ska försöka sno från Erika och Jessica :D maha xD

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahahahahahaha
ö, jag ska lära dig turkiskpeppar, sncka inte skit om den va! :D hahaahaha :D

2007-12-16 @ 20:48:11
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Erika

Det var skit kul :D iih!

2007-12-17 @ 16:27:21
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0