I Norrland.. :)

Jao, så e man i Norrland dåra.. Saknar sin älskade dator och sina kompisar men annars e det mysigt :)
Jao, sen så har ju farmor en väldigt bra dator med internet och allt.. Fast får ju typ bara sitta en timme om
dagen. Vadå sjukt lite liksom... :O haha XP Nee, fast jag e ju så bra som följer det oxå.. Liksom.. sitter typ
två timmar istället.. hehe :) XP
Jao, men, men.. borde väl vara glad att jag får sitta över huvudtaget :) hehe :P Jao, annars så e det mysigt
men ltie segt här uppe. Spelar Super Mario på vårt gamla nitendo, tycker jag lika gärna kan sitta vid datorn
i så fall.. Typ samma sak jue.. :O eller, ja.. Super Mario e sååå mkt tråkigare... men det e ju typ samma sak..
jao, eller ngt sånt XP Men aja, så hoppas alla människor har ett bra lov, kanske lite mer händelserikare
än mitt... Men aja, Norrland e mysigt iaf.. Hade lite krig med farmor idag också.. Kan ju säga att det ligger
 nötter i hela hennes vardagsrum xD haha :P

Aja, ha det bäst! <3 

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Åhh va jag är avis på dig att du har Super Mario, haha, love that game! ;)

2007-12-30 @ 10:31:05
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Erika

Ha ett bäst nyår nu (: !

2007-12-30 @ 18:19:55
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0