HUNDMÄSSAN!!! :D (lördag)

Hundmässan igår :D fyfan vad kul det var! sjukt mycket folk och typ en tredjedel av klassen var där XP
Såg när Sandra tävlade med Doglas :) Fan vad söt han är! :D Ja, och Sandra oxå såklart :) <3
Det var smockfullt med folk och det var hundar överallt. Alltså det perfekta stället för mig! :D hehe :P
Försökte se på allt samtidigt och se på alla hundar. Inte så lätt precis.. xD
Såg på agility, freestyle och sen så gick vi runt i alla "rasmontrar" och såg på alla supersöta hundar!
Ja, och naturligtvis klappade man dem små sötnosarna oxå :D Tycker egentligen lite synd om dem
som fick stå ut med allt folk som hela tiden befann sig runt dem och tittade och klappade på dem.
Man får väl hoppas att dem trivdes av uppmärksamheten.. Ja, såg iaf ut som ngr gjorde det iaf.. :P :D
Höll på att dö då jag klappade borzoierna (eller hur man säger i plural..? :O ) , fast dem absolut
underbaraste var Bedlingtonterrierna!! Fyfan vad söta dem var!!!! Och man fick sätta sig inne hos dem
och kela. Asså gud! vilken len päls dem hade! Sjukt! Men fyfan vad jag ska ha en bedlington :D
Jao, och alla andra söta hundar, det var liksom alla möjliga raser; drenter, retreievers, dalmatiner,
Grandisar, shipperke, schanuzer, grönlandhund, siberian husky, boxer, bullterrier, staffar och sjukt
många fler!!! :D :D Vadå himlen liksom XP :D
Jao, och sen fanns det typ sjukt många fina grejer och sånt att köpa. Jag blev sjukt sugen på att skita
i julklapparna jag har kvar att köpa.. hehe :P Men jag var duktig.. Köpte faktiskt inte någonting :)
Sen så tjänade jag 40 spänn oxå eftersom jag o Kamilla gick in på barn/ungdomsbiljetter.. Hehe :P
Ja, vi e 15.. Absolut :D hehe XP

Underbart var det iaf, och jag o Sandra tog i hand på att vi ska gå varje år.. haha :D Hehe, e jag helt
jävla onormal om jag längtar till nästa år redan nu...? :O xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0