Dags igen.. :)

Okej, så jag har inte skrivit här på ett tag.. Så tänkte jag skulle ta och skriva lite..
Idag är det tisdag, fast jag trodde seriöst att det var onsdag.. Kanske börjar bli senil
eller något, för igår så trodde jag att det var torsdag.. Hehe.. jo det hade varit skönt.. :)
Men men.. Inte långt kvar till lovet nu nej.. Ska bli så sjukt skönt med lov ja :D
Ska upp till norrland och bara ta det lugnt.. eller ja, jag lär väl hjälpa farmor lite oxå :P
Fast jag kommer sakna alla underbara människor här nere.. Liksom, inte träffa alla
underbara kompisar på hela lovet.. :O sjukt jag vet..
Eller jo, ska ju träffa Kamilla den 26, men annars vet jag inte om jag ska vara ngt med
ngr andra eller så.. Hehe :O men jao, det får väl lov att funka.
Humöret e iaf på topp nu, kan väl säga att jag e tillbaka :D Så se upp allihopa :D
För Sandra is back on track! XP hahaha :P nee, nu blev jag lika seriös som vanligt.. :P
Men jaja, livet går vidare och just nu är det riktigt bra för mig.. Eller ja, e ganska mycket
i skolan och proven och det går väl inte direkt bra.. Men wtf! who cares! :) xD

Visst ja, har ju skaffat mig ett litet schema.. :) Jao, om man nu kan kalla det för det..
Men iaf, jag får inte sitta vid datan innan middagen och sen så är det läggdags vid tio.
Fungerar riktigt bra :D jao, fast brukar stänga av datan liiite senare än tio, typ tio över
eller så.. Men liksom, det är mig vi snackar om :P Så sjukt bra jue! :D Riktigt stol här :)
Speciellt då jag förut satt från det att jag kom hem till typ elva, tolv.. och ibland ända
till ett eller t.o.m. två.. Hehe.. :O Jao, så piggare e man iaf  :)

MÅNGA KRAMAR och MÅNGA TACK till underbara vänner som hjälpte mig upp
ur mörkret och ut i ljuset igen!!!! <3<3<3<3
Utan er hade jag aldrig klarat det.. Utan er hade jag aldrig orkat.. så Tack :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0