14/12 - 07 FREDAG!! och sjuk.. >.<

Jao, så fredag idag dåra :D så sjukt skönt det ska bli med helg!! :D sen så har man ju lite roligt att
se fram emot oxå :D Ja, förutom på söndag.. för då e det jue söndag.. ja, och sen måste jag plugga
då också.. :O Mindre roligt ja..
Men iaf, så jag e sjuk.. men gick till skolan endå.. Var tvungen för att få gå ut imorrn.. Ska ju på hund-
mässan imorrn så :D Ja, så gick till skolan, rinnig näsa och typ feber.. Ja, och sen hade jag ont i
huvudet av och till men det gick väl bra.. :)

Första lektionen var sällskapsdjur, dubbeltimme. Ehh.. kommer inte ens ihåg vad vi gjorde så jag
antar att jag typ sov.. hehe XP Nee, men det var typ om ormar.. ganska slapp lektion iaf.

Sen så var det engelska som gällde :) Hehe, typ var halvt död- Började lektionen med att sova. Men
då sa Ebbe till mig att arbeta.. Så jag arbetade.. Hehe XP Eller inte.. xD Nee, jag pratade med alla
som satt vid samma bord som jag. Så då klagade Ebbe på att jag skulle prata engelska.. Ja, så då
började jag snacka en jävla massa ful svengelska.. XP
Kamilla som satt bredvid mig var bara liiiite trött på mig och mitt snackande.. XP
Jao, så till slut blev jag tyst.. när det var typ fem minuter kvar eller ngt.. och så sov jag sista tiden där..

Lunch, äcklig kalops.. Usch! Men käkade bulle och typ wienerbröd.. XP Gott men fick en halv känsla
av lätt illamående efter.. Kanske inte borde ha ätiti båda.. :O hehe :P

Efter lunch var det dags för svenska.. Jean gick igenom provet.. som jag btw fick IG på.. Väldigt lyckat.
Hehe :O :P Men iaf, så jag satt och sov hela lektionen. Gick ute lite då och då för att snyta mig och
smsade med Therese :)

Efter det så var det naturkunskap som gällde.. Jao, gick väldigt bra. Jean sa att han hade bokat data-
salen till oss men icke.. Ingen datasal ledig så vi satt ngr stycken i sofforna och typ tog det lugnt.
Pratade och slappade. :P
Hade lite roligt åt Malins 'stolsäng' och sen så snodde Sandra min sko oxå.. :O inte snällt :O Jag var
faktiskt sjuk jue.. :O Fast antar jag förtjänar det efter så många gånger som jag snott hennes tofflor. XP
Men aja, jag typ dog flera gånger..
Sen så typ hade jag dött, låg och typ sov, Elli hoppa på mig och jag såg inte när dem andra kom.. :O
Dem tog mina skor och min mobil som föll ur min ficka.. :O TJUVAR!! XP Så jagade dem, Kamilla,
Malin och Erika, och Sandra var med där i leken oxå.. och kanske fler.. såg inte riktigt jue XP
Annika blev typ halt galen på mig då jag var nära på att ha ner ett bord.. hehe XP Ja, jag e lite galen,
och det gällde faktiskt mina älskade skor jue!! :O hehe :) :P
Men, men, fick tillbaka allt.. men när jag e frisk igen så är det synd om er.. xD MOHAHAHHA XP

Jao, sen var det djurskydd som gällde. Var typ inte med på ngt av lektionen utan gick efter Mona då
hon gick... Mona, jag tycker iaf du e underbar så det så..
Hehe :o Hade planerat att det här skulle bli en bra fredag, utan tårar.. Men tårar kom endå.. Jao, så
kan det gå. Och inte blir allt riktigt som man tänkt sig nej..
Var med Sofia och pratade lite om vår klass.. Seriöst.. Tror typ klassen kommer falla sönder eller ngt..
Jao, det e inte lätt inte...

Jao, vägen hem gick ganska snabbt, e ju bara jag och Kamilla som åker nu.. Inte för att det gick segare
när Alex var med.. men ja.. Iaf så köpte vi glass.. Kändes smart att äta kall glass när det e kallt ute,
speciellt då jag e sjuk.. hehe XP Men, men.. gott var det iaf :D
Vi åkte in till v-by och handlade lite julklappar. Hon köpte två saker och jag köpte en. Perfa :D Inte
många kvar jag har att köpa till nu :)


Men, men.. ska upp tidigt imorrn. Ska bli så sjukt roligt imorrn :D Hehe :D
Hade bra, och trevlig Helg!!! Bara en vecka kvar i skolan.. sen JULLOV!!!! :D :D haha :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0